Druk op ENTER om te zoeken of ESC om te sluiten

Werken bij

Basisschool De Ganzebloem

Basisschool De Ganzebloem hoort bij SILFO.
SILFO is een oprecht betrokken werkgever binnen het
Brabantse onderwijslandschap, die haar werknemers de beste
kansen biedt voor de toekomst. Een toekomst waarin wij jou en
jouw talenten de ruimte geven om te stralen.

Tulp red

Visie leerkracht

Meesterschap

De leerkrachten beschikken over vakmanschap en deskundigheid. Ze hebben bewust gekozen voor dit vak en zetten zich maximaal in voor hun leerlingen. Leerkrachten reflecteren op hun handelen en zijn bezig met persoonlijke ontwikkeling.

Eigenheid

De leerkrachten hebben hun eigen talenten die op een juiste manier worden ingezet. Iedereen mag de gezamenlijke visie op zijn/haar eigen manier uitoefenen.

Vindingrijk

De leerkrachten op De Ganzebloem zijn vindingrijk. Dit betekent dat ze creatief en ambitieus zijn in hun denken, doen en leren en dragen dit uit naar hun leerlingen. Daarnaast zijn ze op de hoogte van recente ontwikkelingen binnen het onderwijs en integreren die, waar dat passend is, binnen het onderwijs.

Daadkracht

Leerkrachten beschikken over een gezonde portie doorzettingsvermogen. Ze zijn doortastend en voelen zich verantwoordelijk voor hun handelen en komen afspraken na. Ze doen waar ze voor staan.

Vacatures

Onze vacatures vind je op de website van SILFO.
We zien je bericht graag tegemoet!

Bekijk al onze vacatures

Open sollicitaties

Misschien is er op dit moment geen geschikte vacature, maar wij staan altijd open voor nieuw talent. Ben je geïnteresseerd?

Vul dit formulier in

Stage lopen

Wil je bij ons stage lopen?
Bekijk deze pagina voor meer informatie.
We zien je bericht graag tegemoet!

Ik wil stage lopen